Justin Bieber, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Selena Gomez – najstniške zvezde rastejo kot gobe po dežju. V sodobni pop kulturi se obrazi novih »megazvezd« menjavajo s takšno hitrostjo, da imamo velike težave z dohajanjem najstnikov, ki osvajajo svet. Najstniki so najbolj hvaležno pa tudi dobičkonosno občinstvo, saj se v času odraščanja še posebno močno identificirajo s svojimi vzorniki. V času medmrežja in nenehnega medijskega bombardiranja nam industrija potencialne »vzornike« ponuja po tekočem traku. Za prefinjeno obdelavo pa je najprimernejši in najcenejši še neobdelan kos lesa.
Šestnajstletni Justin Bieber je eden najaktualnejših »fenomenov«, ki vznemirja najstnike po vsem svetu in s svojimi bolj ali manj posrečenimi prigodami zaposluje tisoče in tisoče ljudi –od producentov, menedžerjev in stilistov do osebnih stražarjev, fotografov in nazadnje še vseh tistih, ki poročajo o tem, kako je bila zaradi prevelike vneme oboževalk v Avstraliji policija prisiljena odpovedati njegov koncert ali kako se je z glavo zaletel v vrteča se steklena vrata.
Bieber je glasbeni samouk, ki je pri dvanajstih sodeloval na lokalnem pevskem tekmovanju in zasedel drugo mesto. Mati je posnetek nastopa za sorodnike in prijatelje ponosno naložila na portal youtube. Temu sta dodala še nekaj posnetkov, na katerih Justin prepeva priredbe znanih r&b skladb in njegova popularnost na portalu je začela kmalu strmo naraščati. Nekega dne ga je z nenamernim klikom na enega od posnetkov opazil glasbeni vplivnež Scooter Braun, ki je kasneje postal njegov menedžer in ga seznanil z glasbenikom in producentom Usherjem. Sledila je klasična zgodba o uspehu. Maja lani je Bieber izdal singel One Time, le nekaj mesecev kasneje pa je že tvital o nastopanju pred Taylor Swift, v Beli hiši (že dvakrat), o tem, kako je na podelitvi grammyjev spoznal Beyoncé in dobil celo poljubček od Rihanne.