Učenje tujih jezikov v podjetjih je že od nekdaj priljubljeno, sploh pa v zadnjem času, ko vse več podjetij posluje tudi s tujimi podjetji. Tako učenje poteka v prav posebni organizirani obliki. Vodstvo podjetja se za to storitev odloči na vsake toliko časa, ko zasluti, da je to vsekakor nujno potrebno. Učenje izbranega jezika poteka kar v sklopu podjetja. Ta najame posebno osebo ali več oseb, ponavadi iz kake jezikovne agencije, ki je splošno priljubljena in tudi poznana. Tej obliki učenja jezikov lahko rečemo kar tečaj. Podjetje se lahko odloči za intenzivno obliko takega tečaja, lahko pa tečaj poteka enkrat na teden skozi daljše časovno obdobje. To je odvisno od tega, kako se podjetje zmeni z jezikovno agencijo, s katero sodeluje. Cene so ugodne, zato si to storitev lahko privošči vedno več podjetij.
Še vedno sta najbolj priljubljeni angleščina ter nemščina
Čeprav je na svetu veliko število jezikov in čeprav je tudi pri nas vedno bolj priljubljeno učenje nekaterih manj poznanih jezikov, pa na splošno velja, da sta še vedno med najbolj priljubljenima jezikoma angleščina ter nemščina. Tudi podjetja se ponavadi odločajo za učenje teh dveh jezikov, ki tudi v poslovnem svetu veljata za priljubljena. V njiju se namreč sporazumeva še vedno največ poslovnežev, zato se ju tudi najbolj splača učiti.
Učenje tujih jezikov v podjetjih ni torej nič nenavadnega. Zaposleni se tovrstnega učenja po večini zelo veselijo, saj tako napredujejo tudi na osebnostni ravni. Zavedajo se, da bodo z novim znanjem na področju jezika lahko tudi veliko prisostvovali k uspešnosti podjetja, v katerem so zaposleni. Poleg tega pa bodo lahko svoje znanje vnovčili tudi drugje. Učenje jezika je vsekakor koristna zadeva, ki nam vedno in povsod lahko pride še kako zelo prav. Učitelji, ki poučujejo v podjetjih, pa se naročnikom povsem prilagodijo ter jih naučijo predvsem stvari, ki jih bodo vsakodnevno uporabljali.